شهردار بافق برلزوم تسریع در اجرای پروژه بلوار شهدا تاکید کرد

یزدفردا "بافق"علی عسکری خبرنگاریزدفردا " حسن تفکری " درحاشیه بازدید از روند اجرای طرح احداث بلوار شهداء بافق درگفتگو با خبرنگارما، افزود : از آنجا که این مسیر به جاده مواصلاتی بافق – نوق وسیریزدراستان کرمان متصل وهمچنین موجب برقراری ارتباط بهترشهروندان با بهشت حسین و قبور مطهرشهدای گمنام خواهد شد، تسریع در عملیات اجرایی آن ضروری است.

شهرداربافق گفت : عملیات اجرایی این پروژه شامل تملک وآزاد سازی مسیر، خاکبرداری و خاکریزی ،جدول گذاری ،آسفالت و نصب علائم ترافیکی می باشد .

وی با بیان اینکه طول این مسیر یکهزارو400 متر است گفت: این بلوار با عرض 35 متر شامل دو باند رفت وبرگشت ، پیاده رو، باغچه و روفوژ وسط با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث می شود .

مهندس تفکری ، تملک ، آزاد سازی و خاکبرداری این مسیر را از عملیات انجام شده عنوان کرد وافزود : هم اینک اجرای فاز اول این طرح حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام حسن (ع) بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه هنگام برگزاری مراسم در گذشتگان، شاهد ترافیک نسبتا سنگین در این محور هستیم گفت : با احداث بلوارشهداء بسیاری از مشکلات ترافیکی این منطقه برطرف و موجب کاهش تصادفات خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا